nurcecall
Системи палатної сигналізації (системи виклику персоналу) з одного боку, спрощують процес спілкування медичного персоналу та пацієнтів, а з іншого дозволяють персоналу підвищити ефективність своєї роботи. Із застосуванням таких систем медичний персонал своєчасно і повно інформується про виклики пацієнтів, що змушує співробітників більш відповідально підходити до роботи і краще справлятися з повсякденними обов’язками.

Системи палатної сигналізації та зв’язку призначені для забезпечення медичним персоналом відділення належного спостереження та догляду за пацієнтами, надання пацієнтам комфортності і захищеності під час перебування в лікарні, а також підвищення ефективності роботи самого персоналу відділення.

При цьому система забезпечує виконання таких основних завдань:

  • Виклик пацієнтом чергового медичного персоналу в будь-який час доби;
  • Можливість ведення переговорів між пацієнтом і черговим персоналом;
  • Виклик з палати черговою медсестрою старшого медичного персоналу;
  • Індикація присутності персоналу в палаті;
  • Організація внутрішньої оперативної телефонного зв’язку для всього персоналу відділення;
  • Вихід персоналу відділення на місцеву телефонну мережу, а так само можливість виходу на телефонну мережу загального користування;
  • можливість управління доступом відвідувачів до приміщення відділення з поста чергової медсестри.

Високотехнологічна палатна сигналізація забезпечує миттєвий виклик медперсоналу у невідкладних випадках. Наявність системи виклику персоналу підвищує статус лікувального закладу і часто є одним з факторів при виборі лікувальної установи при зверненні пацієнтів. Постійна медична допомога та забезпечення безпеки для пацієнта, який проходить курс лікування в медичному закладі – найважливіші ланки у сервісі сучасної медицини.

Компанія «Смарт Техно Трейдинг» проводить повний цикл робіт зі створення і здачі «під ключ» сучасних систем палатного зв’язку та сигналізації практично будь-якого рівня складності.

Консультація спеціаліста