service
У компанії організована сервісна підтримка готових комплексів телекомунікаційних систем для вирішення проблем, що виникають при їх експлуатації. До складу відділу входять високо кваліфіковані фахівці, що мають великий досвід робіт з ремонту та обслуговування, що гарантує високу якість виконання робіт.

Співробітниками сервісного відділу виконуються:

  • Сервісне обслуговування готових систем:
    • безпеки;
    • телекомунікацій;
    • системи охоронної і тривожної сигналізації;
    • управління доступом;
    • відео та аудіо систем;
    • СКС;
    • готельного ТВ;
    • телефонії та мереж;

Обслуговування проводиться як за Договорами сервісного обслуговування, так і за разовими заявками Замовника;

В рамках даних робіт надаються послуги:

– Комплексного супроводу систем безпеки на об’єктах замовника;
– Дистанційний моніторинг, діагностика несправностей та настройка роботи обладнання;
– Оперативний виїзд фахівців в режимі «7 днів на тиждень \ робочий час»;
– Формування фонду запасного обладнання під об’єкт замовника, оперативна заміна несправного обладнання на об’єктах. Наявність складу підмінного обладнання;
– Надання інформації клієнту про стан системи безпеки на об’єкті в режимі «On-Line»;
– Індивідуальна програма сервісного облуговування, формована під вимоги і специфіку клієнта;

Варіанти обслуговування:

Заявки на Обслуговування готових систем приймаються диспетчером по тел. (044) 277-4788 в робочий час з 9-30 до 18-00 або по телефону чергового інженера з 8-00 ранку до 20-00 вечора.
Варіанти режимів обслуговування готових систем:
– Час реакції на виклик: від 2-х до 8 годин;
– Час прийому заявок: робочий час, розширене робочий час, цілодобово – 5\7 днів на тиждень;
– Час усунення несправностей – від 1 робочого дня до 14 робочих днів;
– Варіанти формування фонду запасних частин: на складі клієнта або на складі ТОВ «СТТ»;
Розцінки на обслуговування формуються умовами договору:

а) Щомісячна абонлата;

б) Прейскурант на разове обслуговування. Незважаючи на існуючі базові умови для кожного об’єкта – Індивідуальний ціновий підхід.

Можлива відстрочка платежів.

Контактна інформація

Заявки на Обслуговування готових систем приймаються диспетчером по тел. (044) 277 – 47 – 88 в робочий час з 9-30 до 18-00 або по телефону чергового інженера з 8-00 ранку до 20-00 вечора, а також електронною поштою.
– Шпіньковскій Андрій Юрійович, (050) 312-72-58, shpinay@gmail.cominfo@smart-techno.com.ua

Зворотній зв'язок